آیا از کار برای دیگران خسته شده اید؟ به دنبال استقلال کاری هستید؟

آیا روزانه زمان زیادی را در اینترنت می گذرانید؟ آیا تمایل دارید که این زمان باطله را تبدیل به درآمد کنید؟

آیا تصمیم دارید شروع به کسب درآمد کنید اما سرمایه چندانی ندارید؟

شما با با کمی پشتکار و صرف زمان اندکی می توانید ماهیانه تا چند میلیون تومان درآمد داشته باشید.

به نظرتان اینکار غیرممکن است؟ با خواندن پیشنهاد ما خواهید دید که اینطور نیست.

کار ما چیست؟

مطمئنا، شما نیز همچون هر فرد دیگر در طول روز پیامک های تبلیغاتی زیادی دریافت می کنید. همانطور که می دانید این پیامک ها به صورت گروهی به مجموعه ای از شماره ها فرستاده می شوند. کار ما فرستادن این پیامک ها است. ما به سازمان های مختلف پنل پیامک می فروشیم تا بتوانند آسانتر و ارزانتر پیامک های خود را پخش کنند. سازمان های طرف قرارداد ما شامل اداره ها، مدارس، مغازه ها، فروشگاه ها و سایر موسسه ها می شوند. همانطور که شما هم می دانید بازار این پیامک ها داغ بوده و درآمد مطلوبی از این طریق به دست می آید.

پیشنهاد ما به شما چیست؟

این ایده برای اولین بار در کل کشور توسط شرکت امیدان طراحی و اجرا گردید، در این طرح شما از طرف ما نمایندگی دریافت می کنید، امکانات مجزای خود را خواهید داشت و می توانید به صورت مستقل و با نام و برند خودتان بدون اینکه حتی نامی از شرکت امیدان برده شود، تجارت خود را آغاز کنید. نکته قابل توجه این است که شرکت امیدان بابت فروش نمایندگان خود هیچ هزینه ای از آنها دریافت نمی کند که این امر باعث جذابیت این ایده و استقبال باور نکردنی آن شده است ، این بدین معنی است که نماینده فقط یکبار هزینه نرم افزار را پرداخت کرده و سپس میتواند به صورت نامحدود سامانه ارسال و دریافت پیامک ایجاد و به قیمت دلخواه خود به فروش برساند، به تعداد نامحدود نمایندگی فروش واگذار کند و علاوه براین از فروش خطوط اختصاصی و نیز ارسال پیامک های تمامی کاربران خود نیز سود حاصل نماید! کافیست طبق آموزشهایی که تیم فروش امیدان به شما خواهد داد زمانی را به بازاریابی برای اینکار اختصاص دهید و بعد از مدتی می توانید درآمدی میلیونی و ثابت از این طریق داشته باشید، زیرا هرکدام از آنها ماهیانه به تعداد بالایی پیامک نیاز دارند. از طرفی شما صاحب یک کسب و کار مستقل شده اید و دیگر کسی به شما نخواهد گفت کی و چگونه کار کنید. همه چیز در دستان شماست، همۀ تصمیمات با شماست و درنهایت همۀ موفقیت ها وابسته به تلاش و پشتکار شماست.

چرا این پیشنهاد به نفع شما و ماست؟

اقتصاد به هم ریختۀ سال های اخیر بسیاری از تجارت ها را ورشکست کرده است. اما سیستم های پیامکی همواره مشتری های خود را دارند و در هر شرایط اقتصادی خیالمان از این بابت راحت است که درآمدی مطمئن داریم. چرا که تمامی شرکتها و کسب و کارها برای بقای خود به سامانه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی نیازمند هستند. البته ما ادعا نمی کنیم که به شما شغل جدیدی را معرفی میکنیم تا شما به سود برسید ! نخیر ! هرچه درآمد و مشتریان شما بیشتر باشد ماهم درآمدمان بیشتر خواهد شد. چرا که ما پیامکها و خطوط اختصاصی را به قیمت عمده از اوپراتورهای ایرانسل و همراه اول خریداری کرده و در اختیار شما قرار می دهیم تا شما به صورت خرده در قالب پنلهای مختلف و با قیمت دلخواهتان آنرا به مشتریانتان بفروشید. فراموش نکنیم پایه و اساس این سیستم تفکر برنده – برنده است، به این شکل سود طرفین به هم گره خورده و موفقیت هر یک باعث رشد دیگری میشود و این سرمایه اعتماد متقابل شرکت امیدان و شماست. ما در کنار شما و دوشادوش شما قرار داریم و همواره راهنمای شما هستیم، تا هم شما به درآمد برسید و هم ما .

درآمد شما از کجاست:

1- درآمد حاصل از فروش پنل کاربری:

سامانه امکان ایجاد پکیج ها و بسته مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد بسته هایی ایجاد کرده (مثلا بسته ساده ، حرفه ای و…) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند. اگر در بدبینانه ترین حالت ممکن یک نماینده در روز تنها 1 پنل کاربری فروش داشته باشد به طور متوسط در ماه درآمدی درحدود 1.5 میلیون تومان فقط از فروش پنل بدست خواهد آورد. (طبق تجربه و با توجه به آمار موجود، نمایندگانی که طبق نکات بازاریابی حرفه ای امیدان عمل می کنند و حداقل 4 ساعت در روز را به این کار اختصاص می دهند، روزانه بالای 3 پنل کاربری فروش دارند)

2- درآمد حاصل از واگذاری نمایندگی:

نمایندگان میتوانند به دو صورت به ارائه نمایندگی بپردازند :

الف- نمایندگی ساده: در این روش نماینده میتواند یک کاربر ایجاد نموده و دسترسی بخش زیرکاربران را برای ایشان فعال نماید ، بدین ترتیب کاربر نماینده قادر خواهد بود مانند یک نماینده عمل نموده و پنل کاربری ایجاد نماید ، برایشان دامنه و لوگوی اختصاصی خریداری نموده و خط اختصاصی خرید و فروش نماید. در نمایندگی ساده، نماینده شما نمی تواند نمایندگی واگذار کند. شما میتوانید برای واگذاری نمایندگی ساده حداقل 200هزار تومان دریافت کنید

ب- نمایندگی ارشد : نمایندگان میتوانند اقدام به ارائه پنل نمایندگی ( پنل کاملا مشابه پنل خود ) اقدام فرمایند ، بدین ترتیب یک نماینده خود قادر خواهد بود تا نمایندگانی به صورت زیرمجموعه ایجاد نموده و نماینده و زیرکاربرانش را مدیریت نماید ، بدین ترتیب شما میتوانید یک نماینده کاملا مشابه خود با تمامی امکانات ایجاد کرده ، این نماینده قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و شما از پیامک های کل این کاربران سود خواهید برد. شما میتوانید برای واگذاری نمایندگی مشابه حداقل 500 هزار تومان دریافت کنید.

3- درآمد حاصل از پیامکهای ارسالی کاربران:

نمایندگان میتوانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد نمایند، به طور مثال تعرفه ارسال پیامک برای نماینده ارشد امیدان 100 ریال است در صورتی که تعرفه ارسال پیامک برای کاربران حداقل 120 ریال است. بدین ترتیب علاوه برسود حاصل از فروش پنل کاربری اگر توسط کاربران ایشان روزانه حداقل 30000 پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک 2 تومان سود نماید روزانه 75 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه 2 میلیون و دویست هزار تومان خواهد بود واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامک های ارسالی آنها نیز به شکل روز افزون و تصاعدی زیاد خواهد شد.

4– درآمد حاصل از فروش شماره خطوط اختصاصی:

همچنین نمایندگان میتوانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند ، معمولا خطوط 14 رقمی سودی به طور متوسط در حدود 10 هزار تومان و خطوط 8 رقمی بیش از 70 هزار تومان سود دارند.

5- درآمد حاصل از ارائه سرویس های خاص:

نمایندگان میتوانند برای مشتریان خود سرویس های خاصی نظیر: مسابقه پیامکی، فال پیامکی، نوبت دهی پیامکی، آب و هوا ، قیمت ارز ، سکه و دلار، قیمت خودرو، نتایج فوتبال، ختم قرآن و… را فعال نموده و از آنها بابت این فعال سازی هزینه جداگانه ای دریافت کنند.

چگونه بازاریابی کنم؟

بازاریابی این طرح با توجه به نوظهور بودن آن بسیار ساده و پربازده است. شما به چند روش می توانید بازاریابی کرده و برای خود مشتری جذب نمایید:
1) بازاریابی اینترنتی و پیامکی:
الف) در این روش که بسیار ساده و در عین حال پربازده است شما باید از طریق سایتهایی که افراد و صاحبان کسب و کار در آنها تبلیغ میکنند ایمیل و شماره موبایلشان را یادداشت کرده و متن آماده ای را که ما در اختیارتان قرار داده ایم با آدرس سایت خودتان و درصورت تمایل شماره تماستان برای آنها ایمیل کرده و یا پیامک نمایید. به همین سادگی! تنها زحمت شما این است که باید در این سایتها جستجو کنید و ایمیل ها و شماره تماسها را استخراج کنید. سایتهایی نظیر: istgah.com – niazerooz.com – iran-tejarat.com – locopoc.com – rahnama.com – payamsara.com – avval.ir – dabi.ir و بسیاری سایتهای دیگر…
همچنین شما می توانید سایتهای تخصصی که پزشکان، مشاورین املاک، آموزشگاهها و معلمان، آرایشگاهها، فروشگاهها و… خود را درآنها معرفی کرده اند را در گوگل جستجو کنید.
ب) سایتهایی را که آگهی رایگان میپذیرند مثل برخی سایتهای فوق پیدا کرده و آگهی تان را در آنها ثبت کنید. برای پیدا کردن این سایتها کافیست عبارت “آگهی رایگان” و یا “تبلیغ رایگان” را در گوگل سرچ کنید. ثبت آگهی در این سایتها بسیار آسان بوده و راهنمای درج آگهی نیز در آنها وجود دارد.نکته مهم این است که حتما هر روز آگهی هایتان را از طریق دکمه ای که در پنل این سایتها قرار دارد بروز رسانی کنید تا همواره در نتایج اول باشید.

2) بازاریابی تلفنی:
در این روش شما می توانید با شماره هایی که از اینترنت بدست آورده اید و یا از سطح شهرتان جمع آوری کرده اید تماس بگیرید و سامانه منحصربفرد و جالبتان را به آنها معرفی کنید. در این روش اگر کمی فن بیان داشته باشید در مدت کوتاهی می توانید مشتریان بسیاری را جذب نمایید. شاید در تماسهای اول کمی این کار برایتان سخت باشد و به قول معروف توپوق بزنید، ولی اصلا نگران نباشید… خیلی زود این کار برایتان عادی شده و به راحتی و با عتماد به نفس بالا می توانید مشتریانتان را جذب نمایید.

3) بازاریابی از طریق پخش تراکت:
این روش کمی پر خرج است و پیشنهاد میکنیم اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید ابتدا از روشهای دیگر استفاده کنید و پس از کسب درآمد اولیه برای فروش بیشتر اقدام به بازاریابی از طریق پخش تراکت و اعلامیه و آگهی نمایید.

4) بازاریابی از طریق مراجعه حضوری:
اگر روابط عمومی خوبی دارید این روش بسیار برای شما کارآمد و پربازده خواهد بود، در این روش شما می توانید به انواع مراکز خدماتی و تجاری نظیر رستورانها، مدارس، آژانسهای هواپیمایی، مراکز بیمه، سالنهای ورزشی، آموزشگاهها، آرایشگاهها، مطب پزشکان، فروشگاهها و خيلي جاهاي ديگر كه با افراد بسياري در ارتباط هستند مراجعه كنيد و آنها را از مزاياي سيستم پنل پيامك خود آگاه كنيد .
به عنوان نمونه :
* مدارس ميتوانند نمرات دانش آموزان را از طريق اين سيستم به راحتي به موبايل هاي والدين دانش آموزان ارسال كنند .
* هتل ها مي توانند تبليغات خود را بر روي موبايل ها ارسال كنند و تبليغ كار خود را انجام دهند و يا پس از ورود يك مسافر به هتل ، بر روي موبايل مشتري خود اس ام اس ارسال كنند و ورودش را به هتل تبريك بگويند .
* پزشکان می توانند از سرویس نوبت دهی پیامکی برای بیمارانشان استفاده کنند.
* آژانس ها مي توانند ساعات پرواز و يا تورهاي خود را به اطلاع مشتريان قديمي يا جديد خود برسانند .
* كارخانجات مي توانند در ايام خاص به ارسال پيامك بر روي موبايل هاي كارمندان خود بپردازند و به تبريك يا تسليت ايام بپردازند يا از تلاشهاي آنان قدرداني كنند .
* شركت ها ميتوانند محصولات خود را به مردم از طريق اس ام اس معرفي كنند .
* سالن هاي ورزشي مي توانند در ارتباط با پرداخت شهريه با اعضاي خود در ارتباط باشند .
* آتليه هاي عكاسي مي توانند با ارسال پيامك به مشتريان قديمي خود سالگرد ازدواج انان را تبريك بگويند .
* سالن هاي آرايش زنان مي توانند با ارسال پيامك بر روي موبايل مشتريان خود آنان را از تخفيف هاي جديد خود با خبر سازند .
* هيات هاي مذهبي مي توانند تاريخ و ساعت و آدرس برپايي جلسات را در اختيار ساير اعضاي جلسه برسانند .
* دفاتر بيمه ميتوانند به راحتي سررسيد هاي بيمه را در فواصل زماني مختلف به اطلاع مشتريان خود برسانند.
* فروشگاهها می توانند تخفیفات فصلی و یا محصولات جدید خود را اطلاع رسانی کنند

نیاز های نماینده برای شروع به کار

  • 1- يک سايت جامع که اطلاعات مرتبط با سامانه هاي ارسال پيامک، در آن درج شود که کاربران بتوانند اطلاعات و تعرفه ها را به راحتي مشاهده کرده و اقدام به خريد نمايند (به صورت رایگان توسط شرکت اميدان در اختیار نماینده قرار می گیرد)
  • 2- کامپيوتر يا لپ تاپ متصل به اينترنت (بايد توسط نماينده تامين شود)
  • 3- خط تلفن يا موبايل (بايد توسط نماينده تامين شود)
  • 4- و در آخر يک پنل نمايندگي مستقل ارسال پيامک (توسط نماینده طبق تعرفه از شرکت اميدان خریداری مي شود)

حال با اين توضيحات كه براي نخستين بار توسط شرکت تدبیر امیدان فردا به شما ارائه شد ، آيا هنوز هم احساس مي كنيد شغلي بهتر از اين شغل وجود دارد که با امکانات اولیه بسیار ناچیز، بازار هدف و مشتریانی به این گستردگی داشته باشد ؟

امکانات منحصر بفردی که شرکت امیدان در اختیار نمایندگان قرار می دهد:

ok-tick ارائه یک سایت حرفه ای اختصاصی جهت فروش و تبلیغات با دامنه و هاست به ارزش 500 هزار تومان به صورت کاملا رایگان

ok-tick پایین ترین تعرفه خرید پیامک (100 ریال) و خطوط اختصاصی (10000تومان) در کشور

ok-tick تعرفه خرید پیامک برای نمایندگان ثابت بوده و خرید حتی 1 پیامک هم با همان تعرفه ثابت 100 ریال محاسبه می گردد

ok-tick اعطای 10 خط اختصاصی 14 رقمی رایگان به ارزش 100 هزار تومان جهت فروش به کاربران

ok-tick عدم تفاوت هزینه ارسال پیامک به شماره های ایرانسل و همراه اول با تعرفه یکسان و نیز بازگشت هزینه پیامک های دلیور نشده(برخلاف سایر سامانه ها)

ok-tick ارائه کاتالوگ حرفه ای و جذاب برای تبلیغات و بازاریابی + فیلم آموزش کامل پنل

ok-tick امکان کاهش تعرفه پس از افزایش فروش شما

ok-tick قرارداد رسمی کتبی شرکت امیدان با مهر شرکت

ok-tick پشتیبانی 24 ساعته از طریق تماس تلفنی و ارسال تیکت پشتیبانی

ok-tick اتصال به تمام اپراتورهای پیامکی 1000 و 2000 و 3000 و 5000

ok-tick امکان نصب درگاه بانکی اختصاصی شما برای واریز وجه کاربران + راهنمایی برای اخذ درگاه از بانک

ok-tick تعامل نزدیک با نمایندگان و راهنمایی جهت فروش و بازاریابی حرفه ای

ok-tick ارائه خطوط رند اشتراکی از تمامی اپراتورها به صورت رایگان فقط جهت ارسال پیامک

ok-tick عدم نیاز به سرمایه گذاری نماینده برای خرید انبوه پیامک برخلاف سایر سامانه ها

ok-tick فعال بودن شارژ آنلاین برای تمامی سطوح کاربری و نمایندگی و واریز سود به حساب نماینده

تعهدات نمایندگان در قبال امکانات ارائه شده توسط شرکت امیدان:

ok-tick نمایندگان متعهد می شوند تمام تلاش خود را برای فروش پنل کاربری و جذب مشتری در شهر خود بکار گیرند و از پنل نمایندگی فقط به عنوان پنل کاربری شخصی استفاده نکنند.

ok-tick نمایندگان موظفند از تمام کاربران و مشتریان خود مدارک لازم (اسکن کارت ملی و قبض تلفن) را اخذ نموده و به ایمیل شرکت امیدان ارسال نمایند.

ok-tick وب سایت اختصاصی ارائه شده به نمایندگان فقط باید برای فروش سامانه امیدان استفاده شود.

اکنون برای ورود به دنیای بیکران تجارت الکترونیک و کسب درآمدی مطمئن آماده اید؟

نمایندگی خط رایگان تعداد کاربر تعرفه پیامک واگذاری نمایندگی مشابه سایت حرفه ای رایگان هزینه نمایندگی
ساده 5 خط نا محدود 105 ریال (حتی 1 پیامک) ندارد 260,000 تومان
ارشد 10 خط نا محدود 100 ریال (حتی 1 پیامک) نامحدود (بدون هزینه) 380,000 تومان
در صورت تمایل به پرداخت اقساطی، نمایندگی ساده به صورت 2 قسط 140 هزار تومانی (قسط دوم یک ماه بعد) و نمایندگی ارشد به صورت 2 قسط 200 هزار تومانی (قسط دوم یک ماه بعد) واگذار می گردد.

پرداخت آنلاین هزینه

برای پرداخت آنلاین اینجاکلیک کنید

——————————————————————-

شماره حساب ها


فرم تماس سریع
[contact-form-7 id=”366″ title=”فرم تماس 1″]

درخواست نمایندگی


نسخه آزمایشی پنل
نام کاربری: demo
رمزعبور: demo

این فقط نسخه نمایشی پنل کاربری می باشد